השר אליהו תוהה: "למה לפרסם את פרטי המבצע בתקשורת?"

מהדורת הבוקר No Comments on השר אליהו תוהה: "למה לפרסם את פרטי המבצע בתקשורת?"

השר עמיחי אליהו לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר': "רוב הקצינים בצה"ל הם מוכשרים ובריאים, אבל חלק גדול הם 'קציני אוסלו'. מי שהופך את המתנחלים לאויב ממשיך את רוח אוסלו. התפיסה הזו שהמתיישבים הם הבעייתיים אבל את ערפאת יש לחבק – צריכה לעבור מן העולם. את הקצינים הללו צריך להוציא מצה"ל"

Minister of Heritage Amichai Eliyahu arrives to a government conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on January 29, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ישיבת ממשלה משרד ראש הממשלה עמיחי אליהו שר המורשת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המורשת עמיחי אליהו שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "אנחנו ניכנס בעז"ה לרפיח וצריך להבהיר את זה לעולם. חייבים להפסיק לפקפק בצדקת הדרך. כשאנחנו באים מתוך ויכוח ובלבול זה נראה אחרת. כעת כולם מבינים שבלי להיכנס לרפיח לא נכריע את החמאס ונשחרר את החטופים"

השר אליהו מגיב לדיווחו של פרשנינו הצבאי: "אף אחד לא צריך לדעת אם המחבלים היו עם נשק. אנחנו צריכים להפסיק לדבר על כל הפרטים הללו בתקשורת. סינוואר מאזין לנו. מותר לנו לדון על כל הדברים האלו בחדרי חדרים, זו לא פחיתות כבוד. ראיתי אתמול את כל הפרטים על מבע החילוץ וזה זעזע אותי. למה לפרסם את כל זה?".

לדבריו: "צריך להמשיך את הלחימה בלי לפרסם כל פרט. למה טוב לספר לכל העולם את פרטי המבצע? נשמור את הגאווה והכבוד לאחרי המלחמה"

עוד אמר, בעניין אחר: "רוב הקצינים בצה"ל הם מוכשרים ובריאים, אבל חלק גדול הם 'קציני אוסלו'. מי שהופך את המתנחלים לאויב ממשיך את רוח אוסלו. התפיסה הזו שהמתיישבים הם הבעייתיים אבל את ערפאת יש לחבק – צריכה לעבור מן העולם. את הקצינים הללו צריך להוציא מצה"ל. הקצינים הללו פוגעים בדמוקרטיה הישראלית כשהם לא מתנהלים ע"פ מדיניות הממשלה. שר הביטחון צריך לשלוח אותם למכוני השמאל".

האזינו



0 תגובות